woensdag 30 juni 2010

Biologie gesprekje

0.5 sbu

Ik ben vandaag even bij Meneer van Kessels geweest voor het kiezen van mijn onderwerp. Ik wilde zeker weten dat ik een onderwerp koos voor mijn game waar veel over te leren was. En ik wilde ook zeker weten dat ik geen onderwerpen niet koos omdat ik niet wist dat die bestonden. We zijn samen door wat biologieboeken van de onderbouw gebladerd. Er kwamen onderwerpen langs zoals; voortplanting; afval, planten, dieren, ordening, immunisatie, ademhaling, spijsvertering en milieu en vele andere. Het leuke was dat ik bij de onderwerpen van Mr. van der Velden dacht hier kan ik juist iets mee maken. Maar bij de onderwerpen van Mr. Kessels dacht dat ik daar juist niets mee kan maken.
Ik ben tot de conclusie gekomen dat mijn onderwerp Spijsvertering gaat worden met als tweede keus Immunisatie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten