maandag 8 november 2010

Maag achtergrond - tekenen

3 sbu

Ik heb van het weekend weer de tijd genomen om een achtergrond te maken voor een level. Ik ben hier vrij lang mee bezig geweest aangezien dit plaatje niet symmetrisch is. Ik heb er heel veel werk aan gehad om het maagsap realistisch te laten lijken maar ik ben er nog steeds niet zo blij mee. Waar ik ook niet zo blij mee ben zijn de plooien ik vind ze heel hard en te gecartooniseerd overkomen. Ik heb er dus twee gemaakt maar weet nog niet welke ik van de twee kies. Waar ik wel heel tevreden mee ben is dat ik ondertussen alle lagen een naam heb gegeven wat het werken inderdaad veel handiger maakte en ik heb nog veel meer knopjes gevonden en begin steeds meer sneltoetsen te gebruiken.

Voor de volgende keer wil ik het proces proberen te filmen omdat ik denk dat dat er zoo super leuk uitziet!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten