Posts tonen met het label verslag. Alle posts tonen
Posts tonen met het label verslag. Alle posts tonen

donderdag 10 maart 2011

Speel het spel!


Speel het spel door op het plaatje te klikken.
Wachtwoord = gymnasium

De muziek is van Two steps from Hell.

woensdag 2 februari 2011

Verslag afronden

3 sbu

AF AF AF!
Mijn profielwerkstuk is af.

Ik heb mijn verslag netjes ingebonden bij de copyshop.
Ik heb een cd gemaakt met een verzameling van documenten, muziekjes, programmeertaal, verslagen, gegevens, excelbestanden en deze bij het verslag gevoegd.

Ik ben er echt heeeeel erg trots op en ik hoop heel erg dat ik deze versie ongeschonden weer terug krijg.

Toen ik mijn verslag nog een paar keer goed doorgelezen kwam mijn vader met de geniale quote:
"Je moet je onderzoeksvraag veranderen."
Toen ben ik heel boos geworden en mijn conclusie iets aangepast.
Ik hoop heel erg dat ik vandaag of morgen niet nog spellingsfouten tegenkom want dat zou ik echt zo vervelend vinden. 

dinsdag 1 februari 2011

Verslag

5 sbu

Ik ben bezig met mijn verslag. Ik had al eerder alle plaatjes in een mooi indesign bestandje gestopt en dacht dat ik dan ook maar makkelijk de rest van het verslag in indesign te doen. Maar dit viel sterk tegen. Ik struikelde over te veel dingen. Ik heb dus maar de plaatjes in een mooi pdfje gelaten en alle andere bestanden stop ik dan in een word document. Ik kom dan waarschijnlijk wel in de knoei met de paginanummering... Maar ik zie later wel hoe ik dit ga oplossen. Ik ben wel al tevreden over de conclusie. Ik dacht eerst dat hij te kort was maar ik heb mijn conclusie vergelijken met andere mensen en deze blijkt best in orde te zijn en misschien zelfs aan de lange kant.

zaterdag 29 januari 2011

Enquête verwerken

2 sbu

Ik heb vandaag de gegevens uit mijn thesisthools enquête verwerkt.
De gegevens worden aangeleverd in een heel lelijk excelbestand. Deze gegevens heb ik netjes verwerkt en ik heb er mooie en overzichtelijke grafiekjes van gemaakt.
Verder heb ik alle reacties verzameld in een WORD document maar wel op chronologische volgorde gelaten. Hierin kan je goed zien dat mijn game steeds beter en beter wordt omdat er op het laatste geen fouten meer uit worden gewerkt.

Ik kan wel een tipje van de sluier oplichten over de resultaten:


 

Gemiddelde leeftijd van de deelnemers is:
18.77 jaar

Gemiddelde cijfer dat is gegeven aan de game:
7,86 

woensdag 26 januari 2011

Meer muziek maken

4 sbu

Ik had vandaag de hele dag vrij omdat er vandaag Engels, Duits, Frans en Spaans examens zijn. Deze vakken heb ik helemaal niet en Engels heb ik al gehad eerder deze week.

Ik wist eerst niet zo goed wat ik aan moest met mijn tijd dus ik heb wat meer muziekjes gemaakt. Maar toen kon ik mijn bestanden niet meer openen omdat de site eruit lag of het kan aan onze internetverbinding hebben gelegen. Toen deed het programma 's avonds weer en toen heb ik wel alles af kunnen maken. De muziekjes die ik vandaag gemaakt heb zijn:

Slokdarm(met hart)




Dikke darm




en de mond




Hoewel mij is verteld dat ik geen verslag hoef te maken vind ik dat een beetje zonde.
Dus ik ga wel een verslag maken maar deze zal alleen bestaan uit:

  • Inleiding/motivatie
  • Plaatjes/schetsen
  • Fotos
  • Evaluatie
  • Resulaten/enquêtes
  • Toetsen
  • Conclusie
Dus ik heb al mijn plaatjes samengevoegd in een bestand zodat ik die later mooi kan uitprinten op fotopapier voor in mijn verslag. Ik heb ook een verzameling van weetjes gemaakt.

Ik heb ook een aftiteling gemaakt in mijn game met alle testers en speciale bedankjes.

Ik heb ook de bronnenlijsten compleet gemaakt.

En ik ben opzoek gegaan naar leuke muziekjes voor de minigames maar dat blijkt echt veel moeilijker dan ik dacht. Omdat de muziekjes sterk de sfeer bepalen.