zondag 24 oktober 2010

Mond achtergrond - Tekenen

3 Sbu
Ik heb de achtergrond van het mondlevel gemaakt. Het heeft zoveel tijd gekost omdat ik veel heb gewerkt met overgangen. Ik verwacht van tevoren ook al dat de achtergronden meer tijd zullen innemen als de objecten. Ik ben begonnen op papier. Ik vond het heel moeilijk om van het hoekige imago van de tanden af te komen. Maar na flink wat overdoen is het me gelukt.
Vervolgens heb ik maar de helft overgetrokken van de tekening en er goed op gelet dat al mijn vormen sluiten.
 En na heel wat werk. Met behulp van nieuwe en oude technieken en flink wat overgangen heb ik de helft ingekleurd. Vervolgens heb ik alles gespiegeld en een nieuwe huig getekend. Ook heb ik de papillen wat verplaatst om het nog asymmetrisch te maken. Ik weet niet of ik nog gaatjes in de tanden wil maar voorlopig ben ik echt heel trots op he eindresultaat.

1 opmerking:

  1. super mooi! je zou misschien als je nog zin hebt..nog kunnen kijken naar het donkere randje boven de smaakpapillen. Verder zou hij zo in een (kinder)boek over de mond kunnen staan :D

    BeantwoordenVerwijderen