maandag 13 december 2010

Afspraak Lesgeven

Meneer van der Velden heeft me aangeraden om sneller contact te zoeken met mevrouw Kobussen voor een les in de eerste klas.

Ik heb haar vandaag benaderd en ze was erg behulpzaam. Ze heeft mijn blog gevolgd en stelde zonder problemen niet één maar twee eerste klassen beschikbaar. Ze stelt voor als "controlegroep" (voor zover er een controle groep kan zijn) een normale klassikale les te geven (met powerpoint). En aan de andere groep een les te geven met de game. Ik geef de lessen zonder van te voren te melden dat er een toets komt.Uiteindelijk vergelijk ik de resultaten en volgens de hypothese liggen de resultaten bij elkaar in de buurt of die van de game zelfs hoger.

De datum volgens de planner wordt (Deze datum is goedgekeurd)
14 januari 1ste en 3de uur
Deze datum is ideaal omdat ik dan een week (eigenlijk 2) heb na de vakantie om de game af te ronden de les te schrijven en te debuggen. En na de les twee weken heb om mijn HELE PWS af te maken

Geen opmerkingen:

Een reactie posten