dinsdag 7 december 2010

Gesprekje beoordeling 1b

Ik heb vandaag mijn gesprekje over beoordeling 1b gehad. Meneer van der Velden was denk ik erg tevreden. Hij vond alleen dat ik me meer moet verdiepen in hoe ik de leerlingen ga testen. Hij vind ook dat ik een stuk sneller moet beginnen in het benaderen van Mevr. Kobussen om een les te geven.

Ik dacht de hele tijd dat ik eerst alle plaatjes moest hebben voordat ik kon beginnen, maar ik ben erachter gekomen dat dat helemaal niet nodig is. Ik kan ook eerst het level van de mond maken tot hij perfect is en dan het level van de maag etc. Dat is ook heel handig als ik mijn idee wil voorleggen aan de lerares.

Ik moet nog goed nadenken over hoe ik de leerlingen ga testen. Meneer van der Velden raadt me aan om dit met Mevr. Kobussen te overleggen.

Verder hebben we samen bedacht dat je in het laatste level WCpapier en een parachute moet hebben.

We hebben ook een goed idee bedacht voor een level in de maag. Je wilt leren dat de maag kneed. Je moet dus de wanden ontwijken. Als je tegen de wanden aan komt dan ben je af en moet je op nieuw beginnen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten