vrijdag 31 december 2010

Maag

2+3 sbu

Ik ben gister 3 uur bezig geweest om de puntjes op de i te zetten bij het mond niveau. Ik vind dat dat wel heel lang duurt en ook dat de deadline (en mijn verjaardag) gevaarlijk dichtbij komt. Dus ik heb besloten om veel meters te maken.
Ik heb mijn instelling "Zo kan ik het ook heel mooi maken, en zo kan ik dit heel vernuftig oplossen"  naar "Er is een moeilijkere manier om dit oplossen maar ik gebruik de gemakkelijkere manier zodat ik mezelf veel tijd bespaar"
Ik begin ook veel meer tijd achter de computer te claimen aangezien ik deze computer met mijn broertje moet delen en ik het een geldige reden vind om mijn broertje van zijn youtubefilmpjes te plukken voor mijn game.

Met deze instelling heb ik vandaag 3 uur gewerkt en ik heb vandaag inderdaad heel wat meters kunnen maken.
Ik heb een level die er helemaal zwart uitziet en waar je op het lichtknopje moet drukken.
Maar ik ben ook al begonnen met het maaglevel.
Dit level gaat verrassend snel omdat ik zoveel werk in het vorige level heb gestopt. Verder hoef ik hier maar 1 minilevel te maken. Over minilevels gesproken. Mijn zusje stond erop om mijn spel te testen (Terwijl ik duidelijk alles nog moet perfectioneren) en ben erachter gekomen dat mijn minilevels toch veel moeilijker zijn dan ik dacht. Ik kan dat zelf slecht inschatten omdat ik de levels constant overnieuw moet spelen om ze te testen en hier dus een bepaalde handigheid in creëer. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten