zondag 2 januari 2011

Dunne Darm Guitar minigame

1 sbu

Ik heb het voor elkaar gekregen te programmeren in de maag dat je het eerste object kan vinden.
Maar het tweede object moet verstopt zitten in een game.
Ik heb met Meneer Van der Velden bedacht dat deze game kan zijn dat je de wanden van de maag moet ontwijken maar ik heb het nog niet helemaal op een rijtje hoe ik dit wil programmeren.
Ik ben dus verder gegaan met wat ik wel al op een rijtje heb namelijk het programmeren van een minigame in de dunne darm.
Ik heb dit al een keer eerder geprogrogrammeerd  (Darmvlokken timing)
Ik hoefde dit alleen maar over te zetten in mijn game. Ik was van plan 4 toetsen te gebruiken maar toen ik bij de derde toets was aangekomen begonnen er problemen te ontstaan waar ik een beetje gek van werd. Ik heb toen besloten om het spel maar met twee toetsen te doen.

Verder heb ik nog een leuke foto die ik wil laten zien over hoe mijn werkplek er op dit moment uit ziet:
Een etui, een rekenmachine en blaadjes met heel veel verschillende X en Y waarden. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten