zaterdag 8 januari 2011

De game is af (tijdelijk)

4 sbu

Ik ben heel blij want de game is af. Ik heb een minigame toegevoegd in de dikke darm. Na heel lang nadenken heb ik toch voor een minigame toegevoegd met weinig educatieve waarde omdat ik moeite had een game te verzinnen die dat wel had.


Verder heb ik alle cheats verwijderd en de game wel 10 keer opnieuw gespeeld om alles tot op de puntjes te perfectioneren. Dingen die ik tegen kwam waren:


  • uit het niets verschijnende items
  • twee keer een game kunnen spelen
  • knoppen omgedraait.
  • woorden vergeten
  • woorden te veel toegevoegd
  • en nog veel meer.
Ik werd het op een gegeven moment zo zat om mijn spel te spelen dat ik het de hele familie heb laten spelen.

Ik had in mijn hoofd ook het idee om een soort minigame te maken in de twaalfvingerige darm maar dat heb ik heel simpel op te lossen met een bordje. Ik heb dit ook gedaan met de blinde darm.


Verder heb ik voor veel dingen makkelijkere oplossingen gevonden. en al zeg ik het zelf, het resultaat mag er zijn maar zonder muziek....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten