dinsdag 25 januari 2011

Muziek maken

0.5

Ik ben begonnen met het maken van muziek voor mijn game. Ik wil de muziek redelijk levensecht maken maar bij de minigames cool en leuk. Ik heb dit programma gevonden waarmee je muziek kan combineren. Ik kan al werken met dit soort programma's omdat ik hier ooit een cursus voor heb gevolgd en een wedstrijd mee heb gewonnen. 

Ik heb vandaag in een half uurtje twee achtergrond muziekjes kunnen maken. Een voor in de maag en een voor in de dunne darm. Ik heb muziek van stromend water gecombineerd met muziek van borrelende magen. Hiervoor moest ik veel luisteren naar muziek met water om te kijken of deze wel of niet geschikt zijn. Hierdoor moest ik ironisch genoeg vaak naar de wc.
Dit is het resultaat van een halfuurtje werk en beetje combineren van verschillende effecten.

Maag



Dunne darm


Geen opmerkingen:

Een reactie posten