maandag 10 januari 2011

VkTm 3.0 en 4.0

2 sbu

Naar aanleiding van de opmerkingen heb ik nog wat dingen aangepast.


  • In 3.0 zat een heel dom foutje met de verkeerde parent. Ik was te lui om het te checken dus hebben mensen een spel gespeeld met constant tekst in beeld. Heel jammer.
  • Voor het smaaklevel een uitleg waar je alles moet plaatsen
  • Spaties verwijderd in de eerste tekst
  • Overal aangeven hoeveel er te verdienen valt.
  • Een extra feitje in de twaalfvingerige darm die ik vandaag heb geleerd
  • The guide aan de parachute in het eindscherm.
Maar meer kan ik even niet bedenken.
De reacties zijn heel fijn, Hier is even een tussenstand om 20.00
Sinds dat de game online staat zijn er:
95 bezoekers geweest op het weblog
67 keer is het spel online gespeeld
18 keer is de enquête ingevuld

Verder heb ik nog kleine schattige kaartjes gemaakt om uit te delen met het adres van het weblog. Vandaag had ik er niet zoveel mee naar school maar ik heb weer een nieuwe lading om morgen mee naar school te nemen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten