vrijdag 7 januari 2011

Enquête maken

1 sbu

Er vielen voor mij vandaag veel uren uit maar ik schrijf maar 1 productief uur op. Ik had het geluk dat de computers het weer doen op school wat een pak van mijn hart is omdat ik bang was dat ik anders mijn hele les niet kon geven....
Ik heb toen de "nieuwe source" geprobeerd en deze blijkt foutloos te werken bij ons op school wat ook goed is voor mijn zelfvertrouwen omdat ik bang was dat deze geblokkeerd zou zijn vanwege het woord game in de adres naam en om het gegeven dat de leerlingen moeten toestaan om iets te downloaden wat ook vaak alleen door de baas mag worden gedaan.

Verder ben ik begonnen met het schrijven van een enquête die kan worden ingevuld door de testers nadat ze de game hebben gespeeld. Ik doe dit op www.thesistools.com. Op deze manier krijg ik handig alle gegevens op een rijtje en in overzichtelijke grafieken die ik als ik wil rechtstreeks in een excelbestand kan openen. Ik zit wel de hele tijd te twijfelen wat ik in de vragenlijst moet stoppen maar ik denk dat hij zo ongeveer wel goed is.

Ik heb ook een leuke naam bedacht voor mijn spel:
Van mond tot kont
Het is simpel en het rijmt. Er wordt verschillend op gereageerd maar de reacties zijn vooral een glimlach. Ik was bang dat het beledigend ofzo is vanwege het woord kont maar na wat rondvragen denk ik dat dit wel passend is voor de doelgroep.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten