donderdag 13 januari 2011

Toets maken + Laatste puntjes

1 sbu

Ik heb het spel afgerond. Ik heb geprobeerd eruit te halen dat je twee keer dezelfde minigames kan spelen maar dit is niet gelukt maar dit was ook niet zo belangrijk. Verder heb ik een wachtwoord (gymnasium) ingesteld zodat de kinderen een toets MOETEN maken en ze niet ondertussen dingen kunnen opzoeken. Verder heb ik alle tekst die aanwezig is in het spel op een a4tje gezet en deze doorgelezen.

3 sbu

Ik heb ook de toets geschreven. Ik heb aan de huiskamertafel de tekst doorgelezen en ondertussen aantekeningen gemaakt. Ik was er natuurlijk al dagen mee bezig wat ik in de toets zou stoppen. Vervolgens heb ik alle vragen met behulp van Indesign in een a4tje gepropt. Verder heb ik een schematische tong gemaakt voor een vraag over de smaken en ik heb een pijl gemaakt in de tekening van de torso. Verder heb ik het bestand meerdere keren uitgeprint om te kijken of de regels ver genoeg uit elkaar stonden om op te schrijven. Vervolgens heb ik een nakijkvel gemaakt met onderaan het wachtwoord zodat de kinderen het spel opnieuw kunnen spelen, naar de weblog gaan of de enquête kunnen invullen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten