dinsdag 11 januari 2011

vKtM 5.0 en cijfers

1 sbu

Ik had vandaag 18 kaartjes meegenomen en ik kwam met -1 kaartjes thuis. Ik ben druk aan het propaganderen en ben heel trots dat het spel al keer 82 is gespeeld.

Ik wil toch een greep doen uit de dingen die uit de enquête komen:

mooie graphics, humor, educatief

Wat zou je graag anders zien? Ehmm..niks?

Vond het er prachtig uitzien. Leuke manier om feiten te leren

Ik mis leuke muziekjes

Het poppetje kreeg laarsjes aan, maar had helemaal geen voetjes haha^^

Superleuk en knap dat je dit doet hoor

Het is niet echt níet goed, maar misschien moeten de plekken waar de muis verkleuren iets groter omdat het wat lang duurt om deze plekken te vinden

Ik dacht eerst dat het saai zou zijn, maar de minigames waren afwisselend genoeg om mijn aandacht erbij te houden.

Heb je wat geleerd? Ja, ik wist er eigenlijk niets van!

Nou daar krijg ik toch wel een warm gevoel van binnen! Ook vind ik het de moeite waard om te laten zien wat voor cijfer de mensen mijn project geven:

Toch heb ik, nog dingen die ik heb aangepast:
  • Spellingsfouten
  • Miniguides met items
  • Een optionele exit
  • Geen dubbele punt
  • Grotgame met een eindtekst
  • Een snellere smiley
  • Een iets anders geformuleerde vraag. 
  • Gewone ogen in het laadscherm.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten