woensdag 26 januari 2011

Meer muziek maken

4 sbu

Ik had vandaag de hele dag vrij omdat er vandaag Engels, Duits, Frans en Spaans examens zijn. Deze vakken heb ik helemaal niet en Engels heb ik al gehad eerder deze week.

Ik wist eerst niet zo goed wat ik aan moest met mijn tijd dus ik heb wat meer muziekjes gemaakt. Maar toen kon ik mijn bestanden niet meer openen omdat de site eruit lag of het kan aan onze internetverbinding hebben gelegen. Toen deed het programma 's avonds weer en toen heb ik wel alles af kunnen maken. De muziekjes die ik vandaag gemaakt heb zijn:

Slokdarm(met hart)




Dikke darm




en de mond




Hoewel mij is verteld dat ik geen verslag hoef te maken vind ik dat een beetje zonde.
Dus ik ga wel een verslag maken maar deze zal alleen bestaan uit:

  • Inleiding/motivatie
  • Plaatjes/schetsen
  • Fotos
  • Evaluatie
  • Resulaten/enquêtes
  • Toetsen
  • Conclusie
Dus ik heb al mijn plaatjes samengevoegd in een bestand zodat ik die later mooi kan uitprinten op fotopapier voor in mijn verslag. Ik heb ook een verzameling van weetjes gemaakt.

Ik heb ook een aftiteling gemaakt in mijn game met alle testers en speciale bedankjes.

Ik heb ook de bronnenlijsten compleet gemaakt.

En ik ben opzoek gegaan naar leuke muziekjes voor de minigames maar dat blijkt echt veel moeilijker dan ik dacht. Omdat de muziekjes sterk de sfeer bepalen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten