donderdag 27 januari 2011

Studieverlof

2 sbu

Ik had vandaag de hele dag vrij om te werken aan mijn profielwerkstuk maar ik heb vooral gelanterfanterd omdat ik bijna klaar ben. Ik heb vooral gezocht naar sound effects. Mjam geluidjes en pling geluidjes. Als je weet wat je zoekt kan het soms nog wel moeilijk zijn. Ik heb een geluidje nodig dat aangeeft dat je iets goed hebt maar wat voor zoekterm heb je daarvoor nodig. Ik heb de volgende geprobeerd:

  • good
  • right answer
  • bleep
  • pling
  • valid
  • right
  • buzzer
  • great
  • etc.
Ik heb ook nieuwe gamemuziekjes gezocht maar ik kan maar weinig geschikte muziekjes vinden ik nijg ernaar mijn eerste gamemuziekjes toch te gebruiken.

Verder heb ik alle foto's in een document gezet om straks mooi uit te printen.

Maar ik heb vandaag vooral uitgerust huiswerk bijgewerkt. Achterstallig werk ingehaald en mijn inbox opgeschoond.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten