donderdag 20 januari 2011

Gesprekje bijna klaar

0.5 sbu

Ik heb daarnet een gesprekje gehad met meneer van der Velden. We hebben de resultaten van de toets besproken en tot de conclusie gekomen dat we toch maar een hele kleine steekproef heb gedaan. Verder hebben we besproken wat we van mevrouw Kobussen kunnen vragen voor een klein verslagje over mijn prestatie als een soort evaluatie. Ik heb mijn enquête uitgeprint en meegenomen en hij heeft er even naar gekeken. Ik heb verteld over mijn ervaringen en wat ik denk dat mij nog te doen staat. Ik vroeg wat hij precies van mijn verslag verwachtte en hij zei dat het goed genoeg is om het verslag op het weblog te houden. Ik denk dat het wel meer kost, zeker als ik me wil opgeven voor een wedstrijd. Verder heb ik gevraagd of hij een beetje Gamemaker kan leren zodat hij kan kijken hoe ik mijn spel heb geprogrammeerd en het op de juiste waarde kan schatten. Al zei hij dat hij dat hij daar geen probleem in zag.
Tenslotte was zei hij dat hij blij was dat ik mijn profielwerkstuk zo serieus neem.

De volgende stap is een conclusie schrijven en het vragen van een verslagje van mevouw Kobussen.

Ik vind het leuk om nog even te vertellen hoe mijn site/spel bezocht wordt:

Dit blog is sinds hij online is gezet 
337 keer bezocht
het spel is:
139 keer gespeeld
en de enquête is 
48 keer ingevuld

Geen opmerkingen:

Een reactie posten