vrijdag 7 januari 2011

Vernieuwd blog, Bijna afgerond

4 sbu

Ten eerste ben ik over de magische 80 uur heen. Wat heel spannend is.
Ten tweede heb ik mijn blog aangepast. Mijn blog gaat straks heel veel bezocht worden en het voelt voor mij alsof er heel veel mensen bij mij thuis op bezoek komen dus ik heb mijn blog aan gepast van:
naar wat het nu is. Ik vond het heel eng om te doen omdat ik de andere lay-out zo gewend ben maar ik vind dit toch wel een verbetering.

Ik heb natuurlijk ook verder gewerkt aan de game. Langzaamaan begin ik alle vertrouwde cheats eruit te verwijderen en de puntjes op de i te zetten. Ik heb een laad scherm gemaakt en een icon, die je ziet mocht je het spel op je desktop installeren. Ik heb ook een startscherm/uitleg gemaakt en een eindscherm.

Ik houd al dagen lang een lijstje bij met dingen die ik niet moet vergeten, en het lijstje is al bijna helemaal afgechecked. Ik moet alleen nog een minigame voor in de dikke darm en dan gaat hij de lucht in!

Rond een uur of 5 was er toch wel een spannend moment omdat ik ontzettend veel serieuze foutmeldingen kreeg. Deze heb ik toen maar negeert maar ik vond het best naar. Nadat ik mijn tientallen programma's en mijn computer had afgesloten bleek de foutmelding weg te zijn. Ik bleek gewoon te veel dingen tegelijk te doen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten